18. april 2009

Why?

Včeraj se mi je zgodilo nekaj zelo pretresljivega. Kaj? Hm...
Ko sem prišla domov ob 7ih zvečer se je zgodba začela. Usedla sem se za računalnik in kot ponavadi kliknila msn, da se vpišem. Napiše mi, da me ne more vpisat. Okej, sm si mislna.. spet kej internet zajebava. Ampak to ni bil razlog. Tudi drugič ni uspelo. Odprla sem safari in use je delalo normalno. Mislila sem si, da je mogoče kaj v temu računalniškemu msnju, zato sem šla se upisat na ebuddy. In glej! tudi tam mi gesla ni sprejelo. Takrat sem vedela. Nekdo mi je udru v msn. -.- In poleg tega potem še geslo spremeniu. Pa kaj morem. Iskala sem pomoč pri prijateljih pa mi nihče ni znal pomagati, zato si bom očitno morala naredit novega. 

Za konec še tistemu, ki je storil, če tole bere. Samo to ti povem: Get a life. 


Čau*

2 komentarja:

  1. boga, tudi meni se je to že zgodilo, in to trikrat, najbrš je to razlog, da imam sedaj že sigurno kakšnih 10 msnjev =S
    pač nekateri so debili =S

    hope you get it back soon x)

    OdgovoriIzbriši
  2. men se p to še ni zgodl. moram potrkat.
    tok tok.

    maš prou. get a life.
    men še nikol ni padl na pamet d bi nekomu udrla..

    OdgovoriIzbriši