6. april 2009

Sprehod

Hmm.. Zadnje čase opažam, da so se ljudje zelo polenili. Saj kar se tiče bloganja. (: Nič novih objav skoraj. Še tista peščica ljudi, ki je redno (skoraj vsak dan) pisala blog, piše na kakšen teden? Kaj potem šele mi, ko ga pišemo ko nam zapaše in ko nas prešini kakšna ideja na kakšen teden do mesec? Jah kar kritično je to. In po mojem mnenju je tako tudi z branjem blogov. Upam, da še kdo bere moj blog, kajti pisati tja v tri dni se mi pa tud ne da. (:
No, jaz se poskušam rešiti te lenobe in bom današnjo objavo posvetila sprehodom moje sestrice Anje in mene. Sicer je bil zadnji sprehod včeraj, ampak jaz se bom osredotočila na tista dva v preteklosti, ko sem seboj odnesla fotoaparat, Anja pa je igrala super modela. (= Za pisat ni nekaj veliko, zato bom več povedala z slikami. Nekateri pravijo da slike lahko povedo veliko. Če vam bodo kaj govorile super, če pa ne... Potem jim pa samo prisluhnite z očmi. =)


(anja in njen superduper pogled. =P)



(Sončni zahod..)

(Mal fajn obdelana slikca Anje. =P)



(Trška gora v ozadju)

(Anja pozera. xD)

(Anja..The scary one.)

(Anč is running)




Tako.. Svojo lenobo sem nekoliko izboljšala. Pa saj je nastalo še mnoogo več slik. A kaj ko se mi jih ne da gor dajat. Internet dela namreš izjeemno počaaasi. (= Misel za na konec: Blogajte, Blogajte in šeenkrat blogajte. =P

Mir z vami,


Ćao.




3 komentarji:

  1. lahko bi še sebe kaj slikala ko je pa tvoj blog :) samo svojo sestro slikaš :) hočemo Nino! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. full so lepe slikce, tazadna mi je zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. boga Anja, kako si jo na 3i slikci izmaličla. kakšna pa ni xD
    drgač pa le tako naprej ;) :D

    OdgovoriIzbriši