10. april 2009

Najmanjše od najmanjšega

Je petek in jaz sem presrečna. Čemu tako?
1. Je petek.
2. Vikend bo.

3. Učiteljica za zgodovino se končno uda in nam prekliče delčke.

4. Končno sem dobila tisto majhno popolnost, ki se ji reče totalno nov ipod shuffle <3 kakšen izgleda? Še manjši je kot sem si mislila. (: Tudi dizajn je popoln. Lep, Majhen in Sposoben. Zakaj sposoben? Na njega spraviš do 1000 pesmi, naslove pesmi in playlistov ti dobesedno govori, cela znanost premikanja je le v treh tipkah, ki so na slušalkah. Mogoče je to nekako pomankljivost, ker slušalk pač ne moreš zamenjati, ampak who cares. Menda se ne bodo pokvarle če so applove. (: Tako, sedaj sem čisto jabolko že. Najlepše in najboljše izdelke te čudovite znamke so že pri meni.

Za konec pa le: Apple 4life. <3>
Bodite toliko jabolčni kakor se da,

Jabolko z vami,

Ćao.

3 komentarji:

  1. kdor zna zna. živel Steve Jobs :)

    OdgovoriIzbriši
  2. to ni zame, kokr sm ti že dokazala xD
    preprostu je premejhn, in pretehnološki zame :D

    Ampk še zmer se pa narežiš ko ti pesm 'dan d-moj problem' prevede v: den di-mač problem xD

    OdgovoriIzbriši
  3. glih applove slušalke se takoj pokvarjo :/

    junija sem dubu iPod in že tretje mi štekajo.
    drgač je pa apple zakon

    OdgovoriIzbriši