18. marec 2009

Želim si da bi bila objava nekaj posebnega.

Jah, želim si da bi bila tale objava nekaj posebnega. Vendar moja lenoba ni istega mnenja. Hm.. O čem naj sploh pišem? Naj pišem, kako bedno je moje žiuljenje zadnje cajte? Naj napišem kako se mi nič ne da? Naj napišem...ubistvo, naj spet nakladam? xD 

Uzela bom kar tatretjo opcijo. To že tako ali tako skos počnem. Nakladam. Ja, nekaterim se zdi nakladanje dar, meni pa je tole nakladanje le posebna muka, ki jo trpim na vsaki oceni spisa, ker pač moj spis ne vsebuje tistega kar bi mogel (so zelo globoki na svoj način). =p Ampak pustimo zdaj to. Am... Aha! U ponedeljek, ko bi se seveda mogla učit nekaj (beri: fiziko-.-) sem se tako dolgo odločala ali bi mogoče raje odšla ven v naravo slikat in na sprehod. Seveda sem se to odločila ob tako popolni uri da mi je sonce na konc pobegnilo za oblake. Svaka mi čast. xD Ampak nisem se dala! HA! vseeno sem šla slikat, seboj pa sem vzela mojega večnega modela mojo sestrico anjo. (: Korakali sva preko dolin in hribov in seveda tipično zame, sem slikala vsak grm in vsako drevo xD (slik še nimam,.. a morem sploh še kej dodat? :P) Tako je to. Nisem se učila in na koncu sem zvedla da sploh nisem bla najaulena. -.- Ma jebeš. xD 

Torek. Zopeet sm odšla na sprehod. Ampak tokrat je bil drugačen. Moj spremljevalec je bila 4nožna, črna, kosmata, luškana psička Čarna. <3>

Tako je to. (:

Zmanjkalo mi je idej
kaj napisat zdej
zato bom se poslovila
in še kakšno bol smiselno objavo v prihodnosti naredila.*

Ćaućić*

Ni komentarjev:

Objavite komentar